Faiz D' Twiinzloverz. Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

TULUS KUKATAKAN PADAMU

TULUS KUKATAKAN PADAMU

 Dinda,
Tahukah engkau . . .
Engkau ibarat embun pagi yang selalu menyejukkan hati . . .
Ibarat mentari yang selalu menyinari pagi . . .

mungkin itu yang bisa ku ungkapkan tuk dirimu . . .

tapi kamu tak tau . . .
kamu tak tau . . .
bahwa aku mencintai kamu . . .
terkadang senyum-mu, tawa-mu buatku merasa bahagia . . .
dengan mlihatmu bahagia, itu sdah cukup bagiku . . .
walaupunn . . .
aku tak bisa memilikimu . . . .

tahukah engkau dinda . . .
tulus hati ini tak pernah bisa sedikitpun tuk membohongi diriku . . .
hatiku . . .
prasaan ku . . .

ksucian hati ini hanya untuk mu . . .
stiap detik . . .
stiap menit . . .
stiap jam . . .
stiap hari . . .
stiap bulan . . .
tak pernah hati ini terhenti sejenak mmikirkan dirimu . . .

dinda oh dinda . . .
kau suci . . .
kau bersinar bak berlian . . .
yang menyilaukan ktika terkena cahaya . . .

dan . . .
sktika cahaya merasuk kdalam dirimu . . .
yang mmancarkan kindahan cinta . . .
aku . . . .
aku jatuh cinta padamu . . . .

mungkin kata kata ini terasa bohong belaka . . .
atau mngkin sbuah rayuan . . . .

tapi buat aku . . .
hanya ini yang smentara . . .
bs ku hadiahkan untukmu . . .
aq tak tau klau mngkin mnurutmu ini biasa biasa saja . . .

sjujurnya km tak tau bratnya mnhan rasa ini . . .
yang sbenarnya,
aku . . . . .
aku . . . . .
mencintai kamu . . .
dinda . . . .

tp ku tak brani ungkapkan prasaan ini pdmu . .
krna kbranian ku kalah terhadap prasaan cinta ini padamu . . .

aku tak tau kapan . . .
entah kapan kamu bs tau prasaan ini . . .
tp ku harap km mngerti bahwa cinta tulus itu
bukan untuk dipermainkan . . .

cinta yang datang . . .
pergi . . . .
itu bkn cinta sjati . . .

cinta sjati , . . .
adalah cinta yang mw mrasakan suka duka . . .
kbersamaan . . .
mnrima apa adanya . . .
kekurangan . . .
kelbihan . . .


kamu tahu tidak . . .
prasaan tak bs hilang bgitu saja . . .

aku hanya butuh smenit untuk jatuh cinta . . .
tp mlupakan mu . . .
adalah hal yg mstahil bagiku . . .

karna sudah tertanam akar cinta yang bgitu dalam . . .
kuat mnghujam ke hati ku . . .

klau pun harus mlupakan mu . . .
butuh berbulan bulan . . .
atau bhkan mungkin,
bertahun tahun tuk mlupakan mu . . .

smoga takdir mempertmukan kita kmbali . . .
dalam kdaan hati yg bs mnyatu . . .
trima kasih . . .
kau tlah mmbrikan ku hidup . . .
yang penuh warna . . .

slamat tinggal cinta dlam hati . . .



Cipta By : Faiz D' TwiinzloVerz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar