Faiz D' Twiinzloverz. Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

Mengenal "cinta"



sungguh aku tak mnyangka . ..
hidupku se kokoh ini . . .

terkadang aku tak menyangka . .
rasa yang slama ini ku rasa,
adalah prasaan tak bersalah . . .

sungguh hati ini bagai baja
walaupun sehalus cinta . ..
tak akan mampu menembusnya. . . .

namun aku pun tak mnyangkal . . .
bahwa hati ini rapuh bagai kapas . .
sungguh prasaan itu datang . . .
ketika disaat aku mlihatnya . . .

mngkin tuhan telah mnrunkan bidadari . .
mgnkin than mnurunkan psuruhnya
agar aku . . .

agar aku bisa mngenal CINTA . .

yang slama ini kurasa . . .
itu adalah racun yang ibarat buah simalakama . . .

namun engkau datang dan mnghanyutkan aku dalam buai mimpi  . .
dalam tidur  sejenak. . .
namun indah . . .


by : Faiz D' Twiinzloverz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar